ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید ؛ صنعت بانکداری
نویسندگان: رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایران نژاد پاریزی، الهام
ناشر: چشم انداز مدیریت بازرگانی
با توجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری طی چند سال اخیر و ظهور تعداد زیاد بانکهای خصوصی، الزام استفاده از روشهای نوین بازاریابی در ارائه خدمات جدید بیش از پیش احساس میشود. بازاریابی حسی یکی از روشهای نوظهور بازاریابی است. هدف مطالعه حاضر، شناسایی تأثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمات جدید در بانک ... ادامه
سال:1393
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: ربای قرضی ؛ سپرده های امتیازی ؛ شبکه بانکی ؛ قرض الحسنه ؛ قرض به شرط قرض
نویسندگان: حسن زاده، حسین ؛ قوام، محمدحسن ؛ کریمی وردنجانی، رضا ؛ هاشمی فر، سیدمهدی
ناشر: معرفت اقتصاد اسلامی
یکی از انواع الگوهای قرض الحسنه که در شبکه بانکی کشور و خارج از آن اجرا می گردد, سپرده امتیازی است. این سپرده که نام های دیگری از جمله سپرده چرخشی, آبشاری, و تعاونی نیز بر آن نهاده اند, نسل جدیدی (نسل دوم) از سپرده قرض الحسنه است. این تحقیق که دارای روش توصیفی و تحلیل فقهی-اقتصادی است, در پی یافتن ... ادامه
سال:1399
دسته بندی